Rabu, 1 Jun 2011

Dugaan

.. hakikat mmg pahit untuk ditelan.

sedang berusaha untuk senyum dan tenangkan hati
aku dah buat yang terbaik.sungguh!!.

aku sedar..salah diri sendiri.

aku bukan cg yang baik...
aku tak boleh nak buat pelajar faham. walaupun hakikat aku dah cuba sedaya upaya.
pljr hanya DEKAT. bukan MINAT dan BUAT. malah ada yang tak FAHAM dari awl sampai akhir.
itu aku tahu.. aku tahu.

jadi, maksudnya, aku GAGAL ?? T_T

kerana angka itu aku jadi down. bolehkah?

aku nak senyum .tapi seolah aku sedang senyum terpaksa.
I'm forced to fake a smile, a laugh

hurmm..

baiklah.
aku akan senyum. ^_____________^ ,

moral nya.jgn putus asa..
niat mendidik tu kena betul.,
mungkin aku belum cukup tegas. segalanya mungkin, hurm..

laporan aku pun tak berapa best.
kena lebih byk baca buku. kena lebih banyak usaha ++ dengan doa.

walaupun aku keciwa giler dgn result. it's ok. aku kena terima

tq ALLAH. dpt mcm ni aku dah bersyukur.
ada hikmah semuanya. DIA nak aku lebih berusaha..faito2.

cau cin cau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan