Ahad, 26 Jun 2011

keciL tapi BesaR

Assalamualaikum

Masa aku praktikal sampai la skrg, tak habis2 isu yang sama. Politik semuanya. Kita jatuh dan menjatuhkan orang lain. Aibkan orang.. Elok ke??

Sesama melayu.. itu yang tak tahan.

Sedih...

mcm lagu Jessie J - Prince Tag .. "Seems like everybody's got a price"..

soalannya :
agak2 berapa harga maruah seseorang tu.. yang mnyebabkn kita berhak utk hina sehina-hinanya

Masing2 ada agama masing2. Ada ideologi masing..

tolongla..
made us all unite
jangan asyik nak berperang...

lepas tu org y tk terlibat terbabit sama.

kenapa aku nak emo??.. aku benci la.. aku dengar posting dibekukan. aku nak keja ni. Ermm... Ada kaitan ke dgn cerita di atas?? xde kan? ok salah topik.. lalala

Apa pun, kalau kita hidup bersatu padu. Rumah yang kecil pun kita rasa Besar.. Macm la negara juga. Negra kecil, tapi nikmat kemakmuran nya kita rasa selesa utk berada dlm negera tersebut.
Macam umah wa la.. tadaaa...



mrk y tlibt dlm pic >> mum, aku, rudy, esyah, syu, bnih..
semua ni ahli keluarga wa..tgk la. Sama je warna kulitnya.. hah.. itu namanya.. baka y sama..hahaa
aku sayang diorang tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan