Sabtu, 25 Jun 2011

GaMe

Berbicara ttg game, zmn aku kanak ribena dulu 'game' nya bnyk keluarkan peluh. Game kanak2 zmn kini lebih kpd cabaran 'maya'. Ala, tau sendiri la kan

Dissbkan terlalu byk masa dirumah ber'internet', aku berblogwalking la, dan ber fb la serta berchatting dan mcm2 lg. Apa y aku tahu, game tgh 'hot' skrg game "Angry Bird".

game ini.. spt dibwh

Best ke game 2? itu persoalan aku

Apa lagi, aku punya la bersemangat mencari..mencari..dan mendownload. Da dowld pe lagi test main ler aku dgn kusyuknya..

sronok mula2, Tapi bila next2 stage dan seterusnya target2 tak kena. Then ulang lagi, eii tak tahan betul tgk si "*bab1"tu asyik 'senyum je' bila semua burung da mati.

Tetiba rasa mcm tension pulak. Ulang2 sampai nak 40 kali tak lepas2 jugak. arghh..

malas r nak main.. fed up!

ngahahaa..

*bab1 - enemy dlm game angry bird.


itula bab1 a.k.a khinzir si makhluk hijau

punya la byk binatang, binatang tersebut jugak jd pilihan pencipta game. Lepas tu budak2 main, mula la duk sebut Bab 1 ini, bab 1 itu.. jadi sebutan harian.

itu aku tk syok.

sape2 nk lepas marah, main la lastik2 ni (angry bird). Kita bunuh binatang y kita benci.
haha.. ok. daa..
assalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan